7020 2430 ekona@ekona.dk

Hvordan foregår flyttesynet?

1 minuteread

Når lejemålet er tomt og rengjort, afholdes der flyttesyn, hvor ejendomsinspektør og lejer (eller dennes befuldmægtigede) deltager.

Lejer afleverer nøgler til lejemålet, hvorefter det gennemgås, og vores ejendomsinspektør udfylder en fraflytningsrapport, hvori nødvendige istandsættelsesarbejder samt eventuelle skader/mangler noteres. Hvis lejer ved sin indflytning har indsendt en mangelliste til vores kontor, har vores ejendomsinspektør en kopi af denne med til flyttesynet. Mangellisten bruges sammen med lejekontrakten til at fastslå, hvilke istandsættelsesarbejder og eventuelle skader/mangler i lejemålet, lejer ikke hæfter for.

Det er vigtigt, at nye lejere overtager et fuldstændigt rengjort lejemål, og eventuelle mangler ved den gennemførte rengøring samt rengøring efter håndværkere skal betales af den fraflyttende lejer.

0
0
704
1 minuteread

Velkommen til ekona.dk

KbxBotIcon